Wednesday, November 11, 2009

Anwar & Raja Petra Lepas | Mungkin Sebab Deepak ?

PETALING JAYA 11 Nov. — Penulis blog Raja Petra Raja Kamaruddin hari ini dilepas tanpa dibebaskan oleh Mahkamah Sesyen daripada tuduhan menerbitkan kata-kata hasutan di laman web kerana polis masih gagal mengesan beliau.

Hakim Rozina Ayub yang membuat keputusan itu berkata, perkara ini amat memalukan semua pihak sehingga menyebabkan kes itu terpaksa dilepaskan kerana pihak pendakwaan gagal menyerahkan waran tangkap yang menyebabkan kes itu tergantung dan masih tiada penghujung.

"Kes ini tidak dapat diteruskan, terlalu sayang, kerana pihak pendakwaan telah memanggil tujuh saksi pendakwaan,” kata Rozina. ... - Raja Petra lepas tanpa bebas tuduhan menghasut
KUALA LUMPUR: The then Anti-Corruption Agency (ACA) investigations into the allegations that former deputy prime minister Datuk Seri Anwar Ibrahim had masterminded 20 master accounts running into RM3bil showed them to be “baseless and unsustainable.” - ACA cleared Anwar over master account allegation (Update 3)

Fuad: Kedua-dua petikan di atas menunjukkan Anwar Ibrahim dan Raja Petra terlepas.

Tentang Anwar Ibrahim, kes beliau berkaitan akaun berisi RM3 bilion merupakan tuduhan yang tidak berasas. Lihatlah pembaca semua! Kalau insan ini telah dituduh meliwat sehingga 2 kali (1998 & 2008) dan ini pula cerita akaun berisi RM3 bilion. Tentulah kita tahu siapa yang jahat.

Anehnya, semua ini menyebelahi pihak Anwar Ibrahim dan Raja Petra setelah artikel berkaitan Deepak Jaikishan disiarkan. Kepada yang tidak tahu, artikel-artikel di Malaysia Today itu menceritakan bagaimana Rosmah memiliki lelaki simpanan berketurunan India (Utara) yang tampan bagi memuaskan nafsu.

Masih ingat peristiwa ini? Ini tanda-tanda kecil barangkali.

p/s: Pak Hitam tak nak ke? Akon? Bila badan berisi, nafsu pun melonjak-lonjak. Ajak-ajak puasalah Rosmah. Hahaha...

3 comments:

  1. pandai2...

    latest info yg plg hot~

    ReplyDelete
  2. smoga wanita ni sempat kmbali ke pangkal jalan

    ReplyDelete
  3. hisy,m.cik.....ble la nak b'taubat?..ak plak yg malu ni..

    ReplyDelete