Thursday, November 5, 2009

Apa Yang Saya Buat Sekarang ?


  • Saya sedang kumpul duit untuk biakkan arnab dan ikan di rumah.
  • Saya sedang kumpul duit untuk sewa/beli tanah sendiri bagi tujuan ternakan.
  • Saya sedang bekerja selenggara mesin layan diri yang menyihatkan badan.
  • Saya sedang meminggirkan bidang IT seketika di kala kegawatan ekonomi ini.
  • Saya sedang belajar bahasa Parsi
  • Saya sedang meninjau negara luar yang bermatawang tinggi untuk saya memburuh dan mendapatkan pendidikan bertaraf tinggi.
p/s: Saya juga sedang mencari calon bagi mencerdikkan warisan saya akan datang. Dia sudah tentu, harus hadir dari suku kaum yang bukan Melayu. Kacukan baka kaum berlainan mengikut ilmu Sains dan promosi cara kahwin Qabil & Habil jelas memberi manafaat. Ini mungkin perkara terakhir yang akan saya lakukan. Apa yang penting kita cari wang dulu, cuba ternak dulu kemudian baru blah ke negara orang dan kahwin

1 comment:

  1. Salam, Fuad. Perkahwinan yg melibatkan percampuran darah(keturunan/bangsa) yg berbeza mmg terbukti melahirkan generasi yg lebih cerdik & terbuka mindanya. Syabas! Sy menyokong hasrat awak. Teruskn, jika jodoh yg baik smpi terima je lah! :p X kira brbeza bangsa atau agama, malah jika insan itu brbeza bangsa & agamanya, adalah lebih cantik krn ini dpt meramaikan lg umat Islam di dunia. Tahniah! :) -KD La'Triye, from Myspace.

    ReplyDelete